ԽԱՂԱՂԱՒԷՏ ՎՍՏԱՀՈՒԹԻՒՆ
Քրիստոսի մէջ՝ Քրիստոսով ապրուած կեանք մը խաղաղ ու հանգստաւէտ կեանք մըն է։ Եւ այս խաղաղ կեանքը վստահութիւն կը ներշնչէ մարդուն՝ որ կարօտը ու պահանջքը ունի ապահովութեան եւ պէտքը կը զգայ միշտ վստահելի անձնաւորութեան մը։ Կարելի՞ է խորհիլ Քրիստոսէ աւելի վստահելի անձ մը՝ որ զոհած է իր կեանքը մարդուն համար, զոհուած է մարդկութեան համար։
Մարդ թերեւս յափշտակեալ զգացումներ չունենայ, բայց պէ՛տք է ունենայ մնայուն, խաղաղաւէտ վստահութիւն մը։ Արդարեւ յոյսը մարդուն մէջ չէ. Քրիստոսի մէ՛ջ է, քանի որ Ան է, որ կ՚ըսէ՝ թէ աւելի մեծ սէր չկայ, քան ուրիշի մը համար տալ իր կեանքը, զոհուիլ իր բարեկամին համար։ Եւ Յիսուս գործադրեց այս խօսքը, խաչուեցաւ, որպէսզի փրկուի մարդկութիւնը։ Այս իրականութեան մէջ կարելի՞ է չվստահիլ Քրիստոսի։
Մարդկային տկարութիւնը եւ թերութիւնը Քրիստոսի զօրութեանը եւ կատարելութեանը կը միանայ. ինչպէս՝ մարդուն տգիտութիւնը Իր իմաստութեանը, անհաստատութիւնը, անկայունութիւնը Իր տոկուն ու հաստատ կարողութեանը։ Ուստի մարդ պէտք չէ՛ նայի ինքն իրեն վրայ, միտքը պէտք չէ՛ սեւեռի իր «Ես»ին վրայ, այլ՝ Քրիստոսի՛ պէտք է նայի եւ սեւեռի Անոր Անձին վրայ, որ ամենակարող է եւ ամենավստահելի՛։
Քրիստոս Իր անձնուրացութեանը մէջ, աննմա՛ն խոնարհութեանը մէջ, սրբութեանը մէջ, մաքրութեանը մէջ եւ Իր անկեղծ անսահման սիրոյն մէջ պէտք է տեսնէ մարդ, պէտք է նկատէ այդ ճշմարտութիւնը։
Մարդուն մտածումները պէտք է հանգչին Քրիստոսի սիրոյն, նկարագրին գեղեցկութեանն ու կատարելութեանը վրայ։ Քրիստոսը սիրելով, զԱյն օրինակելով, բոլորովին Անոր վստահելով է, որ մարդ կրնայ փոխակերպուիլ Իր նմանութեանը։ Այս կը նշանակէ՝ իւրացնել Քրիստոսը, ապրիլ Քրիստոսը՝ Քրիստոսո՛վ։
Քրիստոս կ՚ըսէ. «Իմ մէ՛ջս կեցէք»։
Ահաւասիկ այս խօսքն է որ հանգիստի, վստահութեան եւ տեւականութեան գաղափարը կը ներշնչէ։ Ան դարձեալ կը հրաւիրէ. «Եկէ՛ք ինծի… ու ձեզ պիտի հանգչեցնեմ»։ Ուստի Սաղմոսերգուին հետեւեալ խօսքը միեւնոյն իմաստը կ՚արտայայտէ. «Տէրո՛ջը համբերէ, եւ Անո՛ր սպասէ»։ Եսայի եւս սա վստահութիւնը կը ներշնչէ երբ կ՚ըսէ. «Ձեր զօրութիւնը հանդարտութեամբ եւ ապաւինութեամբ կ՚ըլլայ»։ Բայց այս «հանգիստ»ը անգործութեան մէջ չի՛ կայանար, քանի որ Քրիստոսի հրաւէրին մէջ հանգիստի խոստումը աշխատութեա՛ն կոչին է միացած երբ կ՚ըսէ. «Իմ լուծս ձեր վրայ առէք… ու ձեր անձերուն հանգստութիւն պիտի գտնէք»։
Այն մարդը՝ որ կատարելապէս կը վստահի Քրիստոսի, Անոր համար գործելու մէջ խիստ եռանդուն ու գործունեայ պիտի ըլլայ։
Բայց երբ մարդուս միտքը իր «Ես»ին վրայ կանգ կ՚առնէ, կը հեռանայ Քրիստոսէն՝ որ աղբիւրն է բարութեան, զօրութեան եւ կեա՛նքի։ Ատոր համար է ահաւասիկ, որ «Չար»ը յարատեւ կերպով կը ջանայ մարդուս ուշադրութիւնը եւ նկատողութիւնը դարձնել Փրկչէն, եւ այսպէս հոգիին Անոր հետ ունեցած միութիւնն ալ հաղորդակցութիւնը արգիլել։
«Չար»ը պիտի ջանայ մարդուս միտքը դարձնել աշխարհի զանազան հաճոյքներուն, կեանքի հոգերուն, մտահոգութիւններուն եւ անձկութիւններուն ու հնհնուքներուն, ուրիշներու պակասութիւններուն կամ հոգեւոր թերութիւններուն եւ անկատարութիւններուն։ Սիրելի բարեկա՛մ, զգուշացի՛ր. մի՛ գուցէ անոր հնարքներէն խաբուիս…։
Շատեր՝ որ իրապէ՛ս խղճամիտ են, եւ որոնք Աստուծոյ համար, Աստուծոյ հետ ապրիլ կը ցանկան, շատ յաճախ թշնամիէն կ՚առաջնորդուին իրենց յանցանքներուն եւ տկարութիւններուն վրայ կանգ առնելու, եւ այսպէս՝ զանոնք անջատելով Քրիստոսէն, ան կը յուսայ յաղթանակը տանիլ։ Ուստի մա՛րդ պէտք չէ որ կեդրոնանայ իր «Ես»ին վրայ եւ պէտք չէ թողու որ անձկութիւն ու վախ պաշարեն զինք։ Այս բոլորը մարդուս հոգին կը դարձնեն իր զօրութեան աղբիւրէն։ Մարդ հոգիին պաշտպանութիւնը յանձնելու է Աստուծոյ եւ պէտք է յուսայ Անո՛ր…։
ՄԱՇՏՈՑ ՔԱՀԱՆԱՅ ԳԱԼՓԱՔՃԵԱՆ
Փետրուար 16, 2015, Իսթանպուլ