ԱՍՏՈՒԾՈՅ ԿԱՄՔԸ
«Ի՛նչ բան որ աղօթքով կը խնդրէք, հաւատացէք թէ պիտի՛ առնէք ու պիտի կատարուի ձեզի» (ՄԱՐԿ. ԺԱ 24)։
Այսպէս կ՚ըսէ Յիսուս, բայց այս խոստումը պայման մը ունի։ Այն է՝ թէ Աստուծոյ կամքը անհրաժե՛շտ է խնդրանքին կատարման համար։ Ուստի մարդուն խնդրանքը պէ՛տք է Աստուծոյ կամքին համեմատ ու համապատասխան ըլլայ։
Աստուծոյ կամքը մարդուն բարիքն է, զայն մեղքէն մարքել, սրբել ու սրբացնել է՝ մարդը Իր որդին ընել, որպէսզի սուրբ կեանք մը ապրի ու վայելէ ամէն բարիք։
Ուստի կարելի է այդ օրհնութիւնները խնդրել, եւ հաւատալ, թէ պիտի տրուին անոնք, եւ գոհութիւն յայտնել՝ շնորհակալ ըլլալ Աստուծոյ՝ որ ստացանք այդ բոլորը։
Արդարեւ մարդուն առանձնաշնորհո՛ւմն է Յիսուսի դիմել ու մաքրուիլ, եւ օրէնքին առջեւ կենալ առանց ամօթահարութեան եւ որեւէ խղճի խայթի։ Ահաւասիկ, այս մասին է, որ առաքեալը կ՚ըսէ. «Իսկ արդ դատապարտութիւն չկայ Քրիստոս Յիսուսով եղողներուն՝ որոնք մարմնաւոր կերպով չեն վարուիր. այլ՝ հոգեւոր կերպով» (ՀՌՈՎՄ. Ը 1)։ Աստուծոյ հաւատալով եւ վստահելով եւ մանաւանդ անդրադառնալով Անոր կամքին, կարելի է հասնիլ այդ վիճակին։ Աստուծոյ հաւատալով կարելի կ՚ըլլայ սրբուիլ ամէն մեղքէ։
Մարդ, Աստուծոյ հաւատալու եւ վստահելու այս պարզ արարքով՝ Սուրբ Հոգին իր սրտին մէջ «Նոր կեանք» մը կը ստեղծէ։ Մարդ «Նոր կեանք»ի մը կը ծնի։
Այլեւս մարդ նորածին մանուկ մըն է Աստուծոյ ընտանիքին մէջ, եւ Ան կը սիրէ այդ մանուկը՝ ինչպէս կը սիրէ Իր հարազատ միածին Որդին։ Եւ հարազատ որդիի նման սիրուիլ՝ իրապէ՛ս առանձնաշնորհ մըն է։
Եւ երբ մարդ ինքզինք Յիսուսի կը նուիրէ, Անոր կու տայ, այլեւս պէտք չէ՛ որ ետ դառնայ։ Անկէ պէտք չէ՛ որ բաժնուի, հեռանայ, այլ օրըստօրէ ըսելու է՝ թէ ինք Քրիստոսինն է, ինքզինք Անոր տուած է։ Եւ ահա այն ատեն պիտի խնդրէ, որ Իր Հոգին տայ իրեն, ու Իր շնորհքովը պահէ ու պահպանէ զինք։ Ինչպէս որ ինքզինք Աստուծոյ տալով, Անոր վստահելով ու Անոր հաւատալով է, որ մարդ Իր որդին կը դառնայ, այնպէս ալ պէտք է Անոր մէջ ապրի՛լ։ Առաքեալը կ՚ըսէ. «Ինչպէս որ ընդունեցաք Յիսուս Քրիստոս Տէրը՝ Անով քալեցէ՛ք» (ԿՈՂ. Բ 6)։ Ուստի «ընդունիլ» չի՛ բաւեր որեւէ բան մը իւրացնելու համար, այլ պէ՛տք է «ապրի՛լ» զայն։
Կան մարդիկ՝ որ կը կարծեն, թէ պարտաւոր են փորձի ենթարկուիլ, եւ ապացուցանել Տէրոջ՝ թէ բարեփոխուած են, Անոր օրհնութիւնը կարենալ հայցելէ առաջ։ Բայց անոնք նոյնիսկ սա պահուս, հիմա՛ կարող են հայցել Աստուծոյ օրհնութիւնը՝ առանց փորձի ենթարկուելով։ Արդարեւ, առանց Աստուծոյ շնորհքին ու Քրիստոսի Հոգիին, ի՜նչպէս կարելի պիտի ըլլայ օգնել մարդոց տկարութիւններուն, կամ դիմադրել չարին եւ արգե՛լք ըլլալ անոր ներգործութեան։
Յիսուս կ՚ուզէ, որ մարդ Իրեն գայ՝ ինչպէ՛ս որ է. մեղաւոր, թերի, տկար եւ անօգնական, բոլորովին Իրմէ կախեալ։ Կարելի է Անոր գալ մարդկային բոլոր տկարութիւններով, թերութիւններով, անկատարութիւններով, յիմարութիւններով ու մեղաւորութեամբ, եւ Իր ոտքը իյնալ անկե՛ղծ զղջումով։ Անոյր փա՛ռքն է Իր սիրոյ թեւերովը շրջապատել մարդը՝ կապել անոր վէրքերը եւ ամէն անմաքրութենէ սրբե՛լ զայն։
Եւ ահաւասիկ, հո՛ս է որ շատեր կը սխալին. չեն հաւատար, որ Յիսուս կը ներէ իրենց՝ անձնապէս, անհատապէ՛ս։ Անոնք, դժբախտաբար կը սխալին եւ չեն վստահիր Աստուծոյ եւ Իր խօսքին։ Պայմանները ընդունողները միա՛յն գիտեն, թէ ամէն մեղքի ձրիապէս թողութիւն կը տրուի։ Ուստի մէկդի՛ պէտք է ընէ այն կասկածը, այն տարակոյսը, թէ Աստուծոյ խոստումները իրեն չի պատկանիր որպէս մարդ, անհատ։
Մինչդեռ այդ խոստումները, անխտիր, իւրաքանչիւր ապաշխարող օրինազանցի համար են։
Քրիստոսի միջոցով զօրութիւն եւ շնորհք հայթայթուած են հրեշտակներու ձեռքով հաղորդուելու ամէն մէկ հաւատացեալ հոգիի։ Ո՛չ ոք այնքան մեղաւոր է՝ որ կարող ըլլայ զօրութիւն, արդարութիւն, մաքրութիւն գտնել Յիսուսի մէջ՝ որ խաչուեցաւ, զոհուեցա՛ւ մեր ամէնքին համար…։
ՄԱՇՏՈՑ ՔԱՀԱՆԱՅ ԳԱԼՓԱՔՃԵԱՆ
Փետրուար 25, 2015, Իսթանպուլ